Bijna Jarig!! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Julie Cocx - WaarBenJij.nu Bijna Jarig!! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Julie Cocx - WaarBenJij.nu

Bijna Jarig!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Julie

28 November 2009 | Nepal, Kathmandu

Hallo iedereen,

hier Alexander weer.. (ingebroken op Julie's account).

Langs deze weg wil ik jullie laten weten dat Juul op 3 december jarig is en dat het ons (Bernadette en ik) leuk lijkt dat iedereen hier z'n felicitaties kan zetten.
Het is iets te vroeg, maar dan kan Juul het lezen als ze terug van de trekking is.

Laat ik dan maar beginnen....

VAN HARTE GEFELICITEERD!!
Ik hoop dat je daar toch iets van een feestje kan vieren. Maar anders doen we het gewoon als je terug bent!

oh ja, ik heb nu 2 videos op deze site gezet, maar ik krijg geen geluid hier op mijn computer. Misschien dat het bij jullie wel werkt, maar ik zal proberen om andere bestandjes online te zetten (mag helaas maar 2x 1 minuut).

Groetjes!!!
Alexander

• 28 November 2009 - 11:19

Caro :

Juul, Vast gefeliciteerd met je verjaardag op 3 dec. as. We nemen er hier een op jouw gezondheid. Alle goeds en tot gauw.

• 28 November 2009 - 11:46

Conny:

Hoi Juul, alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie en speciale dag van daar in het verre Nepal. Blij je te zien en je stem weer te horen op je video filmpje. Dikke kus van mij (conny) en Iris en Lieke

• 28 November 2009 - 12:14

Monika:

Hoi lieve meid,

Van harte met je verjaardag op 3 december.
    Maak er een gezellige en leude dag van. Ik zal aan je denken en misschien ook een stuk taart of koekje voor je eten. Tot gauw en nog veel plezier daar.

Groetjes en veel liefs
    Monika en Kilian XXX

• 28 November 2009 - 12:55

Lydian:

Ha Julie,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Het zal raar voelen om het niet op de dag zelf met familie en vrienden te kunnen vieren. Helemaal geweldig alle verhalen. Je hebt zo te lezen een heel bijzondere en geweldige tijd. Ik ben benieuwd naar alle verhalen en foto's als je weer terug bent!

Liefs van Lydian

• 28 November 2009 - 14:29

Bianca:

He Julie
    Alvast gefeliciteerd!! Aan de ene kant natuurlijk jammer dat je jouw verjaardag zonder je vriend, familie en vrienden moet vieren. Aan de andere kant ook weer heel speciaal om jarig te zijn in het verre Nepal! Fijne dag gewenst.
    Liefs, Bianca

• 28 November 2009 - 14:50

Marieke Te Nijenhuis:

lieve Juul!
    van harte gefeliciteerd! ik hoop dat je een gezellige verjaardag hebt. en dat je tocht maar goed is gegaan! niet teveel spierpijn hoop ik ;-)
    wat een leuke foto van jou en Alex.
    ik zie je op elke foto genieten! Nou meis, ga lekker door met genieten, ook in je nieuwe levensjaar!
    liefs
    Marieke

• 28 November 2009 - 15:33

Alexander:

De video is gelukt!!!

Jullie kunnen nu ook allemaal de 2 filmpjes bekijken!!

Groetjes,
    Alexander

• 28 November 2009 - 15:59

Frans En Jose:

Hieperdepiep en vooral van harte en een hele fijne en bijzondere dag aldaar.

liefs Frans en Jose

• 28 November 2009 - 16:17

Pap En Mam:

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria in de gloria,
    hieperdepiep hoera(en dat dan nog 2x)
    Dag lieve schat, van harte gefeliciteerd met je 24e verjaardag, we zijn heel benieuwd hoe en waar je het viert, waarschijnlijk op een bergtopje in de Himalaya.
    Wij nemen in ieder geval een lekker wijntje a.s. donderdag om op je te proosten!
    Veel plezier, 't is toch ook heel bijzonder om je verjaardag in de Himalaya te vieren, wie kan dat nou zeggen later?
    Dag moppie, dikke kus van ons allebei

P.S. leuk om de video weer te zien, en Alexander wij hebben geluid hoor(spullen hé!, grapje)

• 28 November 2009 - 18:42

Liset :

Dikke zoen...

...helemaal alleen voor jou!

Lieve Julie, als je dit leest ben je alweer terug van je avontuur in de bergen...hoop dat je heeeeeeel erg genoten hebt! En natuurlijk een groot feest hebt gevierd ter ere van je...24e? (a) verjaardag :D Bij deze van harte gefeliciteerd, hoop dat je er een mooie dag van gemaakt hebt en wens je het allermooiste toe dat de wereld te bieden heeft! Dat je maar heel gelukkig en gezond mag blijven en een grote meid mag worden :D

Ik zal op je proosten donderdag! :) :)

Veel liefs,

Liset

• 28 November 2009 - 20:04

Maris:

GEFELICITEERD!!!!!
    oud wijf!!!! hahaha! nee grap, jong en vitaal en net een ubertrekking getrotseert! JE BENT GEWELDIG!!! maak er een super dag van!!!
    dikke verjaardagszoen!

• 28 November 2009 - 20:37

Iris:

GEFELLIIICIIIITEEEERRD!!
    maak er in nepal een feestdag van!!!

tot over ongeveer 3 weken!

xxKuss

• 28 November 2009 - 21:08

Bart En Jeanet Klink:

wat een leuke video's julie, enne....alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Vieren op nepalese manier...ben benieuwd. kus van de klink familie.

• 28 November 2009 - 21:34

Jeanette:

Hey Julie,
    wat fijn om je te zien op de video vooral voor je familie!Het is echt een leuk idee van Alexander. Have a very Happy Birthday lots of love Jeanette xxxxx

• 29 November 2009 - 16:34

Mark En Erna:

Hoi Juul,

Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Maak er een mooie en gezellige dag van.
    Nog een fijne tijd daar en tot gauw.

Groetjes,
    Mark en Erna.

• 29 November 2009 - 17:28

Stephanie:

Ik was echt een leuk berichtje aan het typen, valt mn computer uit!!!

maargoed

JUULLLLSSS

HAPPY B-DAY!!!! of Janma dhin ko Subha kamana! in het nepali (god bless the internet).

dikke kus!!!

• 29 November 2009 - 19:54

Miranda:

Gefeliciflapstaart !!!!! Een dikke verjaardagsknuffel voor ons ondernemende jarige jetje....Dit jaar kan het niet anders zijn, dan dat jouw verjaardag een bijzondere verjaardag zal worden !!! Geniet ervan.....Liefs, Miranda

• 30 November 2009 - 15:36

Lois:

Heppie bursdee toe joeeee!

Super leuk om je filmpje te zien! Je vermaakt je prima zo te zien daar! Maak een mooi dansje op het puntje van de berg donderdag! Geniet ervan!

XX Lois

• 30 November 2009 - 15:37

Tim:

Hoi Julie,gefeliciteerd met je verjaardag.
    Maak er nog een paar mooie dagen van en tot gouw.

• 30 November 2009 - 15:49

Debby:

Lieve Julie, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Dit zal een verjaardag worden die je NOOIT gaat vergeten. Was trouwens heel goed om je stem te horen en je te zien op het filmpje. Vind je ring erg mooi. Geniet lieve Julie!!!

Heel veel liefs Debby

• 30 November 2009 - 16:54

Nienke:

Hey Juul!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een mooie en speciale dag van! Het blijft leuk om elke keer al je verhalen te lezen en foto's te zien. Geniet van je laatste weekjes in Nepal!

X Nienke

• 30 November 2009 - 20:45

Tom:

Lieve Julie,
    Een "lang zal ze leven"zal mooi klinken en galmen, daar op die hoogte tussen de bergen.... Ik hoop dat je met jullie allen ( 4-en?) een fijne dag van jouw dag kunnen maken. In ieder geval zal die onvergetelijk zijn: hoe ging ie ook al weer?...zij leve hoog, zij leve hoog" of zoiets.
    Hou je taai, een goed jaar en kom heelhuids weer terug!
    liefs,

• 01 December 2009 - 12:31

Marijn:

Hey lieve Juul, gefeliciteerd met je verjaardag! Je reis is natuurlijk al een kado op zich, maar mijn volgt uiteraard nog! Heel veel liefs Marijn

• 01 December 2009 - 15:17

Liesbeth Pelser:

Hey Juul, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En dat zo ver weg...gaaf hoor.

Proost!!
    Liesbeth en Melissa

• 01 December 2009 - 15:21

Britt Pelser:

Hallo juf Juul.
    Mijn moeder was mij vergeten erbij te zetten, maar ook ik wil je feliciteren. GEFELICITEERD!!

Dikke kus en knuffel van Britt

• 01 December 2009 - 17:00

Nicky:

Ha lieve Juul,

(Alvast) van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet van deze bijzondere dag op deze bijzondere manier en op die bijzondere plek!
    Een dikke verjaardagskus!

Liefs,
    Nicky

• 01 December 2009 - 17:13

Opa En Oma:

Lieve Julie,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Wij hebben aan Bernadette en Michel gevraagd of zij namens ons de verjaardags wens wilde overbrengen . Ik ben 1 december 88 jaar geworden dit is bij Caro thuis gevierd.Op de computer van Caro heb ik de web pagina bezocht en video filmpjes bekeken. Ik vond dit erg mooi en was onder de indruk.Nou Julie het ga je goed let goed op je zelf en tot 26 december en nogmaals een fijne verjaardag.
    Opa en Oma.

• 02 December 2009 - 09:15

Eva Miss:

Lieve Julie Miss!

Gefeliciteerd met je verjaardag, zal dat geen speciale verjaardag zal zijn in de Himalaya.....

Geniet, relax en enjoy!!!
    En zet hem op he met de trekking!!
    Fijne dag, dikke kus Eva

• 02 December 2009 - 19:07

René En Janine:

Allereerst van harte gefeliciteerd
    24 worden in Nepal is natuurlijk helemaal niet verkeerd
    Dat kan jij alleen verzinnen
    Terwijl je het óók nog doet en anderen er niet eens aan zouden beginnen
    Gelukkig is Internet er aanwezig
    En zijn wij hier dus met felicitaties aan jou bezig
    Die daardoor veel sneller ter plekke zijn
    Door Real Time en On Line is de afstand naar jou nog maar heel erg klein

Wij verslinden hier allemaal jouw verhalen
    Die ons voeren door de Himalaya's bergen en dalen
    Wij leren hier door jou een hele nieuwe wereld kennen
    Door ons met jouw gebeurtenissen en foto's te laten verwennen
    Jouw relazen worden hier geprint en ingebonden
    Om vervolgens per fax of post ook naar Malága te worden verzonden
    Ook daar worden jouw avonturen op de voet gevolgd en gelezen om de beurt
    En worden daardoor hun dagen aldaar ook weer helemaal opgefleurd

Julie, wij wensen jou daar toe: Een hartstikke fijne en coole dag vol vertier
    Om er op te klinken: Is het daar nog een beetje te betalen de wijntjes en het bier?
    Ook uiteraard toegewenst daar nog een heel fijne tijd
    Totdat je weer hier bent in onze aanwezigheid

Heel veel liefs,

René en Janine

• 02 December 2009 - 20:05

Anita:

Lieve Julie, van harte gefeliciteerd met je 24e verjaardag! Ik hoop dat je een heel bijzondere dag hebt (kan haast niet anders). Wij denken aan je. Geniet van je laatste weken in Nepal. Hoop je weer te zien aan de kersttafel.

Liefs en nog heel veel mooie, gezonde, avontuurlijke jaren.

Liefs van Peter, Anita, Merijn, Linde en Ivo.

• 02 December 2009 - 20:13

Andrea & Lindy <3:

Heee. Julie. (:
    Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag! (:
    We hopen dat je het heel erg leuk hebt in Nepal & dat alles goed gaat!
    We missen je best wel een beetje. [a]
    Tot na de Kerst! ;D
    Dikke kus, Andrea & Lindy. <3

• 02 December 2009 - 22:35

Cindy:

Hieperdepiep Hoera!! Van harte meis met je verjaardag!! Geniet nog lekker van al die mooie en leuke dingen daar!! Voor je het weet sta je weer te zweten voor de 21+!!!

Groetjes x Cindy

• 03 December 2009 - 11:35

Lotte:

Lieve Juul,

Van Harte gefeliciteerd Lieverd..
    Maak er een leuke dag van..
    Weet dat ik aan je denk en het zo super vindt dat je het zo naar je zin hebt..
    Hele dikke knuffel en veel liefs, Lot

• 03 December 2009 - 12:28

Jolanda:

Hoi Juul

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk kan je daar in Nepal een leuk feestje bouwen en dat doen wij uiteraard gewoon weer over als jij terug bent van je fantastische reis!

Kuss Remco en Jolanda

• 03 December 2009 - 13:50

Jan En Annemarie:

Hallo Julie, namens de buren aan de overkant (wij dus), van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet van deze bijzondere dag.

• 03 December 2009 - 14:13

Yvonne (Da Danza):

Hey Juul gefeliciteerd met je verjaardag, maak er nog een paar te gekke dagen van, voor je het weet ben je weer terug in ons koudekikkerlandje brrrrrrrrrrr.

• 03 December 2009 - 14:37

Tanja:

Lieve Juul,

Vandaag ben je echt jarig, heel hartelijk gefeliciteerd! Ik heb je, tegen beter weten in, vanmorgen geprobeerd te bellen, maar natuurlijk zonder resultaat.
    Zojuist weer even de video's bekeken die Alexander had geplaatst, kon ik je toch nog even zien. Gisterenavond waren je ouders bij ons, heel gezellig, en we hebben alvast een glaasje op jouw verjaardag gedronken. Ik hoop dat je vandaag een gezellige leuke dag zult hebben! Tot spoedig, liefs,

Tanja

• 03 December 2009 - 14:54

Annabelle:

hey lieverd... Happy birthday!!!!! dit word vast en een verjaardag om nooit te vergeten in het prachtige nepal........... geniet er van en tot heeeeeeeel snel weer!!! dikke kus annabelle

• 03 December 2009 - 15:22

Annabelle:

ik was een beetje laat met reageren i.v.m apparte ontwikkelingen hier in nederland...you kno now. normaals sorry voor de doorstuur mail.. daar willen we je helemaal niet mee lastig vallen... maar ik heb inmiddels al je reisverslagen gelzezen foto's en filmpje en is echt heerlijk om je zoo te zien... veeel liefs en we missen je!! xxx annabelle

• 03 December 2009 - 16:47

Ingo:

Lieve Juul, heel erg gefeliciteerd met je 24ste verjaardag! Vanuit mijn nieuwe huisje in Utrecht, dikke knuffel en goeds,

ingo

• 03 December 2009 - 20:36

Liesbeth TVAZ:

Hoi Julie,

Vandaag ben je dus echt jarig. Van harte gefeliciteerd!! Dat zal een verjaardag zijn om nooit te vergeten. Daar zal je best een dubbel gevoel bij hebben. Ik realiseer me eigenlijk net dat de dag al bijna om is, ik hoop dan ook dat je een fijne dag hebt gehad. Je terugkomst komt steeds dichter bij. Wat gaat de tijd toch snel. Iedere koffiepauze die ik op het werk met je moeder meemaak kom jij ter sprake. Het is echt leuk om alles te lezen en ook de verhalen van je moeder te horen, zij spreekt je natuurlijk nog wel eens. Volgende week ga ik met je moeder een bakkie drinken bij de intratuin. We hebben nog een bon voor gratis koffie,wij hollanders laten deze niet voorbij gaan natuurlijk.Ook hier zal je vast ter sprake komen.
    Leuk ook die filmpjes nu te zien, ook al ken ik je niet zo goed, het is toch leuk om je stem eens te horen. Zeker omdat je weet dat ie van zover komt.
    Meid, ik wens je nog hele fijne weken, geniet nog even en ik hoop dat je een goede terugreis zal hebben. (Ik ga er even vanuit dat dit mijn laatste berichtje is.)

Groetjes, Liesbeth.

• 03 December 2009 - 21:50

Nora & Ferdiiiiiii:

Julie!!! je eerste en misschien wel enige nepalese verjaardag!! jeeeeej gefeliciteerd meis, bouw een mooi feestje daar en de volgende weer hier he... :)
    Doegh! Tot gauw weer!
    Liefs!

• 04 December 2009 - 23:15

Nellie (die Laat Is.:

Lieve Juul,
    Nou ik heb t voor mekaar hoor... te laaaaaaat. Maar wil je toch nog heeeel hartelijk feliciteren met je verweg-verjaardag!!!!!!

Laat me raden, je verjaardags maal bestond uit.....rijst?

Ik kijk er naar uit om je verhalen live van je te horen :-)
    Tot snel lieverd!

Knuffel en liefs Nellie (vanuit ons superleukenieuwehuisje in utrecht)

• 04 December 2009 - 23:22

Amy:

Julia mi amor!

Feliz cumpleaños!!!
    Heb je het leuk op z´n Nepalees gevierd!?

Dikke Knuffel vanuit Cusco

• 06 December 2009 - 04:10

Joyce:

via de sms gedaan, maar weet niet of die is aangekomen boven op de berg, maar bij deze alsnog!!! van harte hoor, heb zeker aan je gedacht de 3e