Nepal - Reisverslagen van Julie Cocx - WaarBenJij.nu Nepal - Reisverslagen van Julie Cocx - WaarBenJij.nu

Nepal

Het is bijna zover: mijn eerste "verre"reis buiten Europa. Op vrijdag 4 september vertrek ik voor 3,5 mnd naar Nepal. De eerste twee maanden zal ik als vrijwilliger gaan werken voor de organisatie Vrijwillig Wereldwijd. Wanneer ik dat achter de rug heb, ga ik als backpacker het land door crossen.
Ik heb er super veel zin in en kan niet wachten tot het zo ver is!!!

In dit reisdagboek kunnen jullie binnenkort gaan lezen wat ik allemaal mee maak: leuke, hilarische avonturen, hopelijk hoge toppen (Everest sla ik nog ff over)en hier en daar een dal maar leuk wordt het zeker.

Ow ja, en een berichtje achter laten mag altijd!!!

Tot snel! xx Julie

Recente Reisverslagen:

24 December 2009

Back home

16 December 2009

Weet iemand nog een leuke titel..???

06 December 2009

Gezonde hoogte

28 November 2009

Bijna Jarig!!

25 November 2009

Daar boven op die berg... daar staat: Julie!
Julie

Actief sinds 16 Juli 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 37052

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 21 December 2009

Nepal

Landen bezocht: