Nog maar één nachtje slapen! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Julie Cocx - WaarBenJij.nu Nog maar één nachtje slapen! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Julie Cocx - WaarBenJij.nu

Nog maar één nachtje slapen!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Julie

03 September 2009 | Nederland, Zoetermeer

Aah nog maar één nachtje slapen en dan gaat mijn reis naar Nepal eindelijk beginnen....

De afgelopen weken ben ik voornamelijk bezig geweest met de laatste voorbereidingen. Het halen van vaccinaties, aanschaf van goede bergschoenen (jaa want die Mount Everest moet zeker beklommen worden haha),anti-muggenmiddel,etc etc. Waarschijnlijk heb ik veel te veel spullen gekocht om mee te nemen (beter te veel dan te weinig laten we maar zeggen..) en gaat het lang niet allemaal in m'n backpack passen. Dat merken we morgen ochtend wel.

Sinds een aantal dagen weet ik dat ik in Nepal voor de Stichting Suvadra ga werken(www.suvadra.com, voor de liefhebbers). Deze stichting heeft al verschillende projecten op gezet waaronder een weeshuis en een school voor kinderen met een (geestelijke) beperking. Op deze school ookwel Suvadra Daycare genoemd, ga ik werken.
Verder kom ik in een groot(gast)gezin terecht met maar liefst 6(!) kinderen haha. Dat gaat gezellig worden!

Afgelopen zaterdag heb ik m'n afscheids/uitzwaaifeestje gevierd. Was allemaal erg gezellig! Op dat soort momenten merk ik pas echt goed hoeveel lieve, gezellige en dierbare mensen ik om mij heen heb!!
Ik wil iedereen daarom ook echt super bedanken voor de lieve sms-jes, mailtjes,kaarten,telefoontjes, verrassings-etentjes,niet-verrassings-etentjes,foto,wijntjes overlevingspakketten,leesvoer en mini-zeepjes. Echt Super!!!!

Ik ga jullie missen hoor!

Morgen alleen nog in het vliegtuig stappen en hop naar Nepal! Ik ga m'n Nepalees maar eens oefenen.....

Tot snel, dikke kus Juul





  • 03 September 2009 - 20:14

    Miranda:

    Lieve Juul,
    Neem een wijntje straks, heel goed slapen. Morgen dé grote dag ! Zoals toen "je heel klein was" de grote dag je verjaardag met cadeautjes en taart was. Dat gevoel maar dan een beetje anders met muggenspray,talenboekje, rugzak. Een beetje grotere stap in een andere vorm maar toch "dat kriebelende gevoel"....
    Lieve meid, ik ben trots op je. Wij zijn allemaal trots op je en we gaan je zeker volgen. Trusten voor straks en voor morgen een hele goeie reis ! Ik denk aan je.........liefs, Miranda

  • 03 September 2009 - 20:30

    Nicky:

    Ha lieve Juul,

    Nou meis, ik ben plaatsvervangend zenuwachtig! Wat spannend allemaal, heel veel plezier! Succes met pakken morgenochtend en een goede reis gewenst. Hou de achterblijvers op de hoogte van je avonturen, leuk!
    Alle geluk en tot mails!

    Kus,
    Nicky

  • 04 September 2009 - 07:38

    Afke:

    Hey Lieve Juul,

    Nou heel veel plezier hè in het verre aziatische :P!
    Hou ons op de hoogte van al je avonturen :)! Dat je maar veilig aan mag komen!!!

    Dikke knuffel,

    Afke

  • 04 September 2009 - 15:23

    Bianca:

    He Juul,
    nou, je bent nu (terwijl ik dit typ) al een aardig eind van ons vandaan denk ik zo. Maar in kilometers dan he. Hopelijk heb je een goede reis gehad.
    Ben heel benieuwd naar je verhalen.
    Groetjes, Bianca

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Julie

Actief sinds 16 Juli 2009
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 37092

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 21 December 2009

Nepal

Landen bezocht: