Hallo! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Julie Cocx - WaarBenJij.nu Hallo! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Julie Cocx - WaarBenJij.nu

Hallo!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Julie

17 Juli 2009 | Nederland, Zoetermeer

Het is bijna zover: mijn eerste "verre"reis buiten Europa. Op vrijdag 4 september vertrek ik voor 3,5 mnd naar Nepal. De eerste twee maanden zal ik als vrijwilliger gaan werken voor de organisatie Vrijwillig Wereldwijd. Wanneer ik dat achter de rug heb, ga ik als backpacker het land door crossen.
Ik heb er super veel zin in en kan niet wachten tot het zo ver is!!!

In dit reisdagboek kunnen jullie binnenkort gaan lezen wat ik allemaal mee maak: leuke, hilarische avonturen, hopelijk hoge toppen (Everest sla ik nog ff over)en hier en daar een dal maar leuk wordt het zeker.
Ow ja, en een berichtje achter laten mag altijd!!!

Tot snel! xx Julie

  • 21 Augustus 2009 - 09:24

    Spannend!!!!:

    Lieve Juul,

    spannend zeg, het komt nu echt dichtbij! IK zie je hopelijk nog voor die tijd maar wens je hierbij alvast alle geluk en veel plezier tijdens je nieuwe avontuur!

    heel veel liefs en kus Nellie
    (ps. ben trots op je!!!)

  • 23 Augustus 2009 - 09:56

    René En Janine:

    Lieve Julie,

    Het leek zo ver weg jouw vertrek, maar het is nu wel echt ... bijna. Hartstikke spannend: voor jou en ook voor ons achterblijvers in NL.
    Hopelijk zien we jullie nog voordien. In ieder geval wensen wij jou een hele goede reis, veel plezier maar ook wijsheid, en bovenal "Geniet ervan"!

    Veel liefs,

    René en Janine

  • 28 Augustus 2009 - 20:53

    Ibi:

    Hit the road jack.......spannend spannend! Maar we'll heel leuk. Gister hebben we op e goede en gezonde reis geproost..dus het komt allemaal goed!

    Heel veel sterkte en heel veel plezier toegewenst, we wachten met smart op je terugreis! En zorg dat je met een paar nwe danspasjes terugkomt ;-)

    Kus x x x

  • 13 September 2009 - 15:31

    Sandra Benckhuysen:

    heey juuul
    ik kijk elke dag op je site.

    suc6 daar groetjes sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Julie

Actief sinds 16 Juli 2009
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 37088

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 21 December 2009

Nepal

Landen bezocht: