Namaste!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Julie Cocx - WaarBenJij.nu Namaste!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Julie Cocx - WaarBenJij.nu

Namaste!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Julie

05 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Namaste allemaal!!,

Hier een kort berichtje uit Nepal, Bakthapur: ik ben veilig aangekomen. De reis is super goed gegaan en ben opgehaald door m'n contactpersoon Joyce. Die heeft mij naar Suvadra/swarga kindertehuis gebracht waar ik twee nachtjes blijft slapen. Over twee dagen begint m'n introducie.

Binnenkort meer nieuws, ik ga nu lekker slapen!!

Liefs, juul

• 05 September 2009 - 15:27

Steph:

MI JULIE,

ben blij dat je goed bent aangekomen! rust nog even lekker uit en geniet ervan...

x

• 05 September 2009 - 15:41

Bernadette:

Hoi Juul, wat heerlijk om te lezen dat je goed bent aangekomen. Het was wel even slikken(en snikken) he op Schiphol. Leuk dat je gelijk al een berichtje kan sturen. Hou ons maar op de hoogte van al je belevenissen. Bedankt voor je superlieve brief en zorgpoppetje, we koesteren het. Dag lieverd, tot het volgende berichtje, dikke kus pap en mam en vast ook wel van Tim en Iris

• 05 September 2009 - 16:51

Amy:

Gulia!!

Ik ben blij dat je veilig bent aangekomen!!
    Thanks voor het beetje extra geluk wat je hebt gegeven :)

Slaap lekker poeps...hoop snel te lezen hoe het daar is!

Dikke X

• 05 September 2009 - 16:56

Iris:

hoe kan jij eigenlijk op internet? maar ben echt heel blij om te horen dat je goed bent aangekomen!!! :D en ga vanavond heerlijk in je bed slapen hihi xx iris

• 05 September 2009 - 21:36

Alexander:

goeliea!

mooi dat alles goed is!
    mis je wel al hoor!

heel veel plezier en nogmaals heel erg bedankt voor de "mn vriendinnetje is is nepal-doos", echt super!

XXXXXXX

• 06 September 2009 - 14:41

Tanja En Tom:

lieve Juul, natuurlijk zijn ook wij erg blij dat je zonder kleerscheuren bent aangekomen!. Fijn dat de reis zo meeviel. We zijn erg benieuwd naar de volgende informatie.
    We hopen dat de introduktie en de eerste dagen bij de familie goed zullen bevallen. Hopelijk geen kamertje van 2x 2 met nog 4 kids!
    Ciao en liefs,
    de ouwe caly's

• 06 September 2009 - 17:41

Yvonne Van Pieterson:

Hoi Julie,

Ben blij te lezen dat je goed bent aangekomen. Ben erg benieuwd hoe je het daar gaat vinden. Heb je al iets gehad aan het picto-woordenboek???

liefs,
    Yvonne

• 06 September 2009 - 19:00

Anita Heilig:

Hoi Julie, fijn dat je goed bent aangekomen, leuk om al zo snel van je te horen. Wij zijn ontzettend benieuwd naar al je ervaringen. Veel plezier tijdens de introductie en bij " je" kindertjes.
    Liefs van ons allemaal.

• 07 September 2009 - 09:15

Maris:

Mopsie!!!
    Je ben er!! WHOEHOE!!! super bedankt voor je kaartje en geluksbackpackerdriehoek.Ik ben benieuwt naar hoe het daar is!
    kus!

• 07 September 2009 - 13:43

Liesbeth TVAZ:

Hallo Julie, zomaar een reactie van mij. Ik leef erg met je moeder mee, moet er niet aan denken dat mijn kinderen zoiets gaan ondernemen...! Wel dapper en knap hoor. Ik sprak Tim vandaag en hij mist je hoor!
    Geniet maar lekker en maak maar spannende dingen mee als ze maar niet te spannend worden. Wij houden je moeder wel in de gaten hoor.

• 07 September 2009 - 19:00

Sandra:

Hoi Juul,

Wat leuk om je op deze manier te kunnen volgen! Een gastgezin met 6!!! kinderen. Je zult waarschijnlijk niet veel rust krijgen. Heel veel succes en plezier gewenst!!

groetjes San

p.s. we missen onze woensdagochtendjes wel hoor!