Alex met fotos! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Julie Cocx - WaarBenJij.nu Alex met fotos! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Julie Cocx - WaarBenJij.nu

Alex met fotos!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Julie

07 November 2009 | Nepal, Kathmandu

Hoi iedereen,

hier even een kort berichtje uit Nederland (ik ben ingebroken in Julie's account haha).

Ik heb een paar fotos online gezet!

groetjes,
Alexander

ps. (heel) misschien komt er ook nog een filmpje online, als het me lukt.

  • 07 November 2009 - 11:36

    Bernadette:

    leuk zo'n inbraak!

  • 07 November 2009 - 12:02

    Martine:

    leukkk fotoos!!!!!

    whahaha die laatste is echt hilarisch!!!! Ik wist dat je lang was, alex maar zo lang haha

    Juul ik denk aan je! have fun nog 44 dagen!!!

    xxx

  • 07 November 2009 - 12:05

    Mariska:

    WOW de foto's zijn super!!! juul dat je met je 'zusjes' in hun kleding staan, super mooi!! hoop dat het lukt met het filmpje!
    xxxxxxx

  • 07 November 2009 - 13:25

    Tom:

    Mooie prenten, Alexander !!.

  • 07 November 2009 - 21:39

    Jeanette/Bart:

    mooie foto's Alex, wat is het toch leuk om Julie te zien in haar nieuwe omgeving. Jij hebt zeker heel erg genoten met je liefje, wel moelijk voor jullie allebei om weer afscheid te nemen.

  • 08 November 2009 - 14:41

    Sanne:

    Jeee foto's!!

    Leukleukleukleukleuk!!!
    Ik mis je wel hoor!
    Geniet nog maar volop de komende 43dagen

    Kusxxx

  • 08 November 2009 - 19:18

    Bianca:

    Leuk om (eindelijk, haha) wat foto's te zien!
    Je ziet er echt happy uit.
    Groetjes uit Waddinxveen.

  • 09 November 2009 - 01:25

    Amy:

    Ohhh wat leuk om fotos te zien zeg!!
    Juul.. zo gek om je zo lang niet te zien.. en dan op de fotos..looking GREAT! Mooi gewaad of outfit of hoe het ook heet.. staat echt heel mooi!
    Thanks Sexy Lexy voor de foto update!!

    Muchos Besos

  • 09 November 2009 - 20:03

    Yvonne:

    Hoi Alexander,

    Wat een leuke en gave foto´s. Volgens mij keken ze wel naar je op?? Of niet. Ik hoop dat je leuke dagen daar hebt gehad.

    groetjes,
    YVonne

  • 12 November 2009 - 09:23

    Debby:

    Hey lieve Alexander en Julie!

    Wat ontzettend leuk om de foto's te zien. Juul je ziet er goed uit!!! Ben erg jalours...

    Kus Debby

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Julie

Actief sinds 16 Juli 2009
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 37087

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 21 December 2009

Nepal

Landen bezocht: