Alex in da house!! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Julie Cocx - WaarBenJij.nu Alex in da house!! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Julie Cocx - WaarBenJij.nu

Alex in da house!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Julie

30 Oktober 2009 | Nepal, Kathmandu

Haaai lieve allemaal,

Hier een heel kort berichtje van niet alleen moi maar ook van Alexander!
Yes, hij is aangekomen! Afgelopen maandag middag heb ik hem samen met Joyce van het vliegveld opgehaald en zijn we meteen door gereden naar het gastgezin. Hij is daar echt met open armen ontvangen! (figuurlijk dan want zo begroeten natuurlijk met hun handen tegen elkaar) Mijn veronderstelling was dat ze heel verlegen en giechelig zouden zijn. Nou dat laattste was ook wel zo maar ze waren bovenal heel niewsgierig. Allemaal vragen stellen en ons op de foto zetten. We hebben trouwens een heel leuk filmpje gemaakt (Alex heeft z'n videocamera mee)van de hele familie. Super leuk. Ze vonden het snoepgoed van Sinterklaas en het Hollandse memory spel (cadeautjes die Alex namens het thuisfront had meegenomen) helemaal gewelidg. Volgens mij vond vooral het broertje Bimal, Alex wel interessant haha eindelijk een jongen in huis.

We zijn nu in Kathmandu en hebben net ingecheckt in een heel goed te doen hotel (zeg maar gerust luxe). We gaan de komende dagen lekker de toerist uithangen en de omgeving van Kathmandu verkennen.

Met Alexander gaat alles trouwens goed (Hoi namens hem). Hij is nog wel volop aan het acclimatiseren, wat heel logisch is dus we doen het lekker rustig aan. Vooral genieten (voor hem nog heel erg veel verbazen) van het land en van elkaar!

We gaan er al weer me stoppen maar een compleet verslag komt nog (als Alex weer opweg is naar Nederland).
Wat betreft de foto's: die staan nu allemaal op een USB stick, hier ga ik er een aantal op de site plaatsen en de rest doet Alexander in Nederland (gaat veel sneller) Dusss nog heel even wachten.

Heel veel liefs en een kus uit Nepal

Alexander en Julie


Ps. Ik wil nog even diegene die kaartjes, cadeautjes en/of videoberichtjes met Alex hebben mee gestuurd een hele dikke knuffel geven! Zo lief van jullie! Ik ben er heel erg blij mee.

  • 30 Oktober 2009 - 03:55

    Alexander:

    wat leuk!

  • 30 Oktober 2009 - 09:42

    Tanja:

    Wat heerlijk iets van jullie te horen, ben zo benieuwd naar zoveel dingen, ik zal nog even geduld moeten hebben tot Alexander weer thuis is.
    Nog een paar dagen genieten, jullie met z'n tweetjes!!!

    Heel veel liefs, Tanja

  • 30 Oktober 2009 - 09:44

    Bernadette:

    Hoi Juul en Alexander,

    superleuk dat jullie er nu met z'n tweetjes zitten, ben heel benieuwd naar het filmpje van de familie.
    Kus

  • 30 Oktober 2009 - 10:24

    Ferdi:

    hey lieve juul en aadje!!
    wat fijn dat alles goed is!
    hier gaat alles zn gangetje, ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor mijn examen (8 december), jammer dat je er niet bij kan zijn juul... Geniet lekker van het land en van elkaar en zie het volgende verslag weer nieuwsgierig tegemoet!
    xx Ferdi

  • 30 Oktober 2009 - 11:11

    Bart Klink:

    leuk voor jullie, lekker bij elkaar en even toerist zijn, geniet ervan en tot ziens.
    xx bart en jeanette

  • 30 Oktober 2009 - 16:36

    Sandra Boere:

    He Juul,

    Ik heb al een tijdje niets van me laten horen, maar volg je verhalen met plezier! Wat een belevenissen allemaal. Mocht je straks geen werk kunnen vinden, kan je altijd nog schrijfster worden!!
    Wat leuk voor je dat Alexander er is. Geniet nog maar lekker, want de tijd vliegt.

    xx Sandra

  • 30 Oktober 2009 - 17:47

    Tinus:

    Heeey Juul + alex, leuk dat jullie samen zijn in the place to be! Geniet er van.. :)

    groetjes!!

  • 30 Oktober 2009 - 19:56

    Yvonne Van Pieterson:

    Hoi beiden,

    Leuk dat jullie weer even van elkaar kunnen genieten en de omgeving kunnen bekijken.

    Fijne dagen! groetjes,
    Yvonne

  • 30 Oktober 2009 - 22:49

    Drew :

    Juliaaaa me amore en Sexy Lexy!!

    Heeel veel plezier daar met zn tweetjes..
    Ik hoor vanaf hier weleens verhalen over Nepal en dat het zoo ontzettend mooi schijnt te zijn.. Enjoy!

    P.s. Juul we gaan snel ff een skype dat regen oki!! Miss you!

    Dikke Kus Eem

    P.s. De naam Drew leg ik nog uit hihi

  • 31 Oktober 2009 - 11:08

    Tom:

    Zo lieve Julie en Alezander,

    Nog ff een berichtje van mij. Zomaar. Ben aan 't koken voor Ingo en Nellie, die straks langs komen. Krijg ik eindelijk m'n verjaarscadeautje, als ie 't niet vergeten is.Ben benieuwd of A daar nog leuke muziekinstrumenten vindt!.En er op kan spelen.
    Ok, veel plezier jullie samen nog en ik zal in de vroege ochtend van 03 -11 (als de terugvlucht van A. op tijd is, op schiphol staan.
    liefs,
    (padre)tom

  • 01 November 2009 - 18:21

    Bernadette:

    gisteren je brief ontvangen vanuit Nepal,
    leukkkkkkk......
    opa belde om te zeggen dat hij je brief ontvangen had en dat alles goed met je ging(wisten wij al, snellere postduif, haha), maar superlief he dat hij dan wel even speciaal belt daarvoor, ze waren in ieder geval erg blij met je berichtje.
    Doei moppie, kus van ons allemaal

  • 02 November 2009 - 11:48

    Miranda:

    Hai lieve schattebout,
    wat heerlijk om al je verhalen te lezen !
    En wat superfijn dat alexander nu bij je is. Ik zie die kids helemaal om hem heen hangen...hihihi. Geniet van alles en iedereen om je heen lieve Juul. Ik wil je vanuit waddinxveen even een hele dikke knuffel sturen...xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, Miranda

  • 03 November 2009 - 21:21

    Bernadette:

    Zojuist de film gezien van jullie verblijf in Bakthapur en Kathmandu, echt super Juul, zo leuk om je weer te zien en te horen praten, we hebben genoten! En wat een leuke familie, ik kan me voorstellen dat je je daar lekker thuis voelt.
    Ik ga je snel weer bellen, liefs van ons allemaal.

  • 03 November 2009 - 22:36

    Caro :

    Dag Juul en Alexander,

    Geweldig wat een ervaring in zo'n ver land. Wij volgen je wel, immers niet veel familieleden zijn zo ondernemend. Ik ben best trots op mijn nichtje, is immers niet niks daar. Voor mij veel te ver maximaal 5 uur vliegen is mijn bereik. Geniet van alles en kom behouden weer terug in ons kikkerlandje.

  • 04 November 2009 - 18:25

    Anita:

    Hoi Julie,
    Alles goed in het verre Nepal? Hoe heb je het gehad met Alexander? Ik ben heel benieuwd en ook erg benieuwd naar foto's en films. Wij blijven genieten van je mooie reisverslagen, je neemt ons echt een beetje mee. Geniet ervan, en ontzettend bedankt voor je mooie kaartje.
    Liefs van ons allemaal,

    Groetjes, Anita

  • 05 November 2009 - 14:38

    Allen:

    met z'n allen.........
    1 2 3, wij willen foto's, wij willen foto's, wij willen foto's, wij willen foto's, etc.etc.etc.

  • 06 November 2009 - 11:00

    Liesbeht TVAZ:

    Hallo Julie,

    Ik hoorde van je moeder dat ze het filmpje heeft gezien. Ze zat het in geuren en kleuren te vertellen op het werk. Nou was ik al benieuwd maar mijn nieuwsgierigheid wordt alleen maar groter. Wat een verhalen zeg. Ik begrijp dat jullie letterlijk over lijken gaan...! oh jee ik zie ineens allemaal foto´s links voorbij komen, nou ja 2 dan. Zijn die dames je tijdelijke zussen? Wat ik me wel afvraag is ; zijn zij nou niet benieuwd hoe het in nederland eruit ziet? En bij jullie thuis? Dat kan ik me wel voorstellen. Je zou in dat geval je moeder natuurlijk langzaam moeten voorbereiden, maar het scheelt wel, ze hoeft maar 1 bed op te maken...
    Nou geniet nog maar lekker daar, wat je genieten noemt, de tijd gaat hard zat.

    Groetjes, Liesbeth.

  • 07 November 2009 - 17:05

    Desiree (dadanza):

    Heee Julie!

    Echt onwijs leuk om je verhalen te lezen en fijn dat je het zo naar je zin hebt. Het is ook erg leuk om de foto's te zien. Op de woensdagavond gaat alles helemaal goed hoor :)

    Ik wens je nog heeel veel plezier in Nepal. Geniet ervan!

    xx Desiree

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Julie

Actief sinds 16 Juli 2009
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 37094

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 21 December 2009

Nepal

Landen bezocht: